سه روش طراحی سایت ارزان
نوشته شده توسط : ساحل

لیست مجوزهای دارکوب
مجوز از سازمان نظام صنفی کامپیوتر ای فرمانروایی تهران
مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت دانش و راهنمایی اسلامی
رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
** تارنما کالا نیست و پس از راه اندازی تارنما بیچارگی شما به شرکت طراح تارنما بیش از قبل احساس می شود و پس شرکتی را برگزیدن نمایید که در زمینه پشتیبانی وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین سخت در مقوله طراحی سایت ارزان، نبود حمایت قوی می باشد.
** کلیه قالب های وب سایت طراحی شده بدست دارکوب از پایه توسط این کمپانی پیاده سازی می گردند و از قالب حاضر استفاده نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا همانند جوملا و وردپرس برای پیاده سازی تارنما بهره‌گیری شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب تارنما توسط تیم دارکوب تولید می گردد.
** انگیزه ها عدم استفاده از قالب آماده توسط دارکوب بروز دشواری ها بسیار در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از حتماً منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، دشواری ها در گسترش و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

خرید سایت آماده ارزان
ارزان ترین پلان طراحی سایت دارکوب، طراحی وب سایت با به کارگیری قالب های تولید شده توسط دارکوب می باشد که هزینه راه اندازی وب سایت با استفاده از این قالب ها 500 هزار تومان دربرگیرنده خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش مهار پانل و یک سال پشتیبانی می باشد. تعرفه درج اطلاعات تارنما و برگزیدن هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد. برای دیدن لیست قالب های فرآوری شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های فرآوری شده دارکوب مراجعه نمایید.

توضیحات سایر پلان های ارزان و حرفه ای طراحی سایت دارکوب در پیوسته موجود است

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و حرفه ای هستید نوشتار را به صورت کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص دارکوب می باشد که می توانید به دو طریق خرید سایت حاضر و طراحی وب سایت ارزان صاحب تارنما شوید. دارکوب یکی از کمپانی هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در تهران را در کناره خدمات پشتیبانی خوب ارائه می نماید. از خاصیت های دارکوب پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع بایسته می توانید از این سرویس دارکوب سخت وب سایت خود را رفع نمایید.

با یک و نیم میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به چهره ریسپانسیو و سازگار با موبایل به به اتفاق یک سال حمایت بشوید. دارکوب در طراحی تارنما ها با توجه به دشواری ها موجود از قالب های حاضر استفاده نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید الی در آینده تارنما دچار مشکلات ایمنی، به روز رسانی، سرعت و حمایت نگردد. سایت های طراحی شده بدست دارکوب وانگهی دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد بایسته می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در واقعیت طراحی سایت ارزان و حرفه ای خدمتی است که کمتر کمپانی ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که گردآور دارکوب با پروا به تجربه زیاد خویش در این زمینه می تواند خدمات خود را با کیفیت بالا و به همراه حمایت کامل و سریع ارائه نماید. کمپانی هایی که طراحی سایت ارزان در طهران اتمام می دهند معمولا وب سایت ها را با قالب حاضر طراحی می نمایند و یا خدمات پشتیبانی خوبی ارائه نمی کنند. استفاده از قالب آماده تارنما به علت مشکلات آن نظیر غیر قالب گسترش بودن، ایمنی و سرعت پایین و عدم قابلیت ارتقاء به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد و خرید سایت آماده می تواند مایه هدر رفتن پول و سررسید شما گردد. در مورد خدمات حمایت نیز چنانچه حتی کمپانی طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد در صورتی که تارنما باره عقیده را حمایت ننماید نمی توانید از تارنما خویش کاربرد لازم را نماید و بودجه و سررسید صرف شده شما هدر خواهد رفت. در درستی ساخت سایت با قیمت های بسیار ذیل با توجه به مشکلاتی که شدنی است بعدها برای شما به وجود آورد، ممکن است شما را از پیوسته روند تاسیس سایت اینترنتی نا امید سازد. ولی می توانید طراحی سایت با بها مناسب اما با کیفیت اتمام دهید لغایت بتوانید به تدریج و به مرور موعد حضور خویش را در اینترنت اغلب تقویت نمایید.

طراحی سایت با بها ارزان اما کیفیت بالا شدنی است اما احتیاج به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با قیمت پایین می نماید حال آنکه از آینده و دربایستن به پشتیبانی سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون حمایت رها می نمایند. در واقعیت المان تجربه یکتا از مهترین مولفه هایی است که مایه می گردد یک شرکت طراحی سایت نا ارائه خدمات طراحی سایت با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت را داشته باشد. کمپانی های طراحی وب با پروا به تجربه و پیشینه کاری خویش سرعت اکثریت در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با به کارگیری تجربه جدید خویش تندتر و با قیمت پایان یافته کمتری پیاده سازی نمایند. دارکوب با توجه به پیشینه 15 ساله طراحی وب سایت خویش از سال 1381 لغایت کنون و 3000 تارنما طراحی شده خط مشی خود را بر ارائه خدمات طراحی تارنما با بالاترین کیفیت و پایین قیمت شدنی پیمان دیتا است.

دارکوب از آن جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با بها ارزان بدون داشتن تجربه کافی شدنی نیست که دلایل خویش را در بخش زیرین اعلام می نماید:

عملیات طراحی سایت تنها ساخت و تاسیس وب سایت نیست بلکه بعد از راه اندازی تارنما می بایست تارنما بدست طراح تارنما حمایت گردد و اکثر کمپانی ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه پیشه طراحی وب سایت را اتمام می دهند معمولا در حمایت تارنما ناتوان عمل می نمایند و توان حمایت سایت را ندارند.
داشتن تجربه کافی باعث می گردد طراح پیش بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد وب سایت را اتمام دیتا باشد. به عنوان نمونه طراح تارنما را امن سازی می نماید الی وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد و حال آنکه وب سایت هایی که با بها ذیل سپریدن می شوند معمولا بدست کمپانی های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد مبتلا مشکلات امنیتی می گردند.
داشتن تجربه در پروژه طراحی تارنما باعث می گردد طراح از دشواری ها طراحی وب اغلب با خبر باشد و در طراحی خود اصول و قواعد طراحی وب را در وب سایت خود رعایت نماید.
با استفاده از قالب های آماده سیستم های مدیریت درونمایه همانند جوملا، وردپرس و دروپال نیز می توان طراحی سایت نمود اما این سایت ها نیز می بایست بدست کارآزموده و برنامه نویس وب نصب، تاسیس و استفاده گردند و در غیر این صورت و عدم استفاده صحیح و مناسب از این سیستم ها شدنی است تارنما دچار مشکلات جبران ناپذیری گردد. در تقسیم زیر به شما روش های پایین آوردن قیمت پایان یافته طراحی سایت را اعلام می نمایم.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان
دارکوب 15 سال است که در زمینه برنامه نویس PHP فعالیت دارد و پروژه های معمولی طراحی تارنما خویش را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای مجانی همانند جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که به کارگیری این سیستم های مدیریت محتوای مجانی قیمت پایان یافته طراحی سایت را ذیل می آورد. مشکلی که معمولا برای به کارگیری این سیستم های مدیریت درونمایه اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از عقیده دارکوب به هیچ وجه به این چهره نمی باشد و تنها علت امنیت زیر این سیستم استفاده بدست کسان تازه کار می باشد. به این صورت که در صورتی که این سیستم های مدیریت محتوای رایگان توسط کسان نوآموز باره بهره‌گیری پیمان بگیرند چنانچه وب سایت به حقیقت امن سازی نگردد شدنی است در آینده مبتلا دشواری ها امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست بدست متخصص و برنامه نویس تارنما نصب، تاسیس و امن سازی گردند الی کارکرد حقیقت داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده
استفاده از قالب حاضر وب سایت موردی است به ذیل آوردن هزینه تمام شده تارنما کمک می نماید که البته دارکوب سپریدن طراحی سایت به این روش را توصیه نمی نماید. قالب آماده به قالب های رایگان موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به صورت مجانی در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید بدست آن ها سایت خویش را تاسیس نمایید. با پروا به کاربرد گسترده از این قالب ها به کارگیری این قالب ها ممکن است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا وب سایت شما شبیه به نمونه های بسیاری می باشد.

خرید قالب وب سایت
حالت کم و بیش به به کارگیری قالب حاضر خرید قالب از فروشگاه قالب وب می باشد طراحی وب سایت خبری ارزان قیمت که کاربرد از این طریق سرعت اتمام پروژه طراحی وب را ذیل می آورد و همچنین خرج همگی شده طراحی وب سایت به این روش به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب تارنما پایین تر می باشد. در روش خرید قالب که دارکوب به شما انجام این شیوه را رهنمود می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب مورد عقیده خویش را انتخاب و خریداری نموده و دارکوب قالب باره نظر شما را پیاده سازی نموده و برای شما پشتیبانی نماید.

درج اطلاعات تارنما توسط کارفرما
از یک شیوه دیگر نیز می توانید هزینه پایان یافته پیاده سازی تارنما خویش را پایین بیاورید که آن به این صورت می باشد که درج اطلاعات را خویش بر عهده بگیرید. درج اطلاعات را می توانید با پروا به آموزشی که در دفتر دارکوب به شما دیتا می شود خویش بر عهده بگیرید که در این روش هزینه درج مطالب تارنما از هزینه کلی کسر می گردد. البته دارکوب به شما پیشنهاد می نماید که در وحله نخست درج مطالب را به دارکوب واگذار نمایید لغایت مطالب را طراح دارکوب برای شما بارگذاری نماید الی نما مطالب بارگذاری شده پسندیده باشد و بعد از درج اطلاعات اولیه بدست دارکوب کارفرما می تواند مسئولیت تکمیل اطلاعات را بر دوش بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت ارزان اما با کیفیت هستید. دارکوب مقرون به صرفه ترین پلان خود را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه بدست دارکوب اعلام می نماید. طراحی نسخه موبایلی وب سایت نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و دارکوب به شما توصیه می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات تارنما خود داشته باشید. دارکوب با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای مجانی در ساحل تجربه 15 ساله و 3000 وب سایت طراحی شده خود وب سایت شما را با ارزان ترین بها شدنی پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین دارکوب برای ذیل آوردن بها طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این شیوه 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خویش صرفه جویی نموده است و بازاریابی خود را از طریق مشتریان خوشنود خویش و وانگهی سئو و بهینه سازی تارنما های خویش سپریدن می دهد. همچنین دارکوب 50 درصد از هوده عرف و معمول کمپانی های طراحی وب سایت را از مشتریان خود دریافت می نماید و هوده خویش را در سپریدن تعداد بیشتری پروژه دریافت خواهد نمایش داد که این روش نیز یک نوع بازاریابی می باشد و علت بها های زیر دارکوب به دلایل بیان شده می باشد.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از شرکت ها اقدام به پیاده سازی وب سایت با قیمت های زیاد ذیل مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها تنها وب سایت می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و در آینده شدنی است دچار مشکلات بسیاری شوید و دارکوب به هیچ وجه این تجربه را به شما پیشنهاد نمی نماید. بخردانه در نظر بگیرید چنانچه شرکت بخواهد تارنما شما را پشتیبانی نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خود در عقیده بگیرد.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: